kärlek är för dom


Datum: 2009-05-06 Tid: 20:54:33

Hej bloggen, bloggen hej.
Nu är jag ett år äldre än sist jag skrev, och ja jag vet: "Intresse-klubben antecknar" , "Intresse-toan spolar" och jag antar att någon just precis fick tag på "Intresse-flugan". Eller har jag fel?

Har spenderat hela dagen i sängen febrig och förkyld. Imorse kunde jag knappt prata. Det få ljud jag fick ut lät som om jag satt en kråka i halsen ungefär. (jag menar, det vet ju vilken svensson som helst hur det låter...visst?)
Julia, Johanna och Ken kom hit och åt tårta eftersom våran musiklärare än en gång gått in i väggen och musiken alltså var inställd. Resten av dagen har gått fort. Har jag inte sovit så har jag utklassat Mamma på kortspel. En otroligt händelserik dag med andra ord.. Tycker ni inte?

Gårdagen då. Min födelsedag. Ska jag vara ärlig så var den inget speciellt. Eller okej det är klart.. Det är ju inte varje dag man vaknar med tårta och paket, och heller inte varje dag som Julia och Johanna kommer inrusandes på lektionen med ballonger och serpentiner, så.. lite annorlunda var den nog ändå. Jag fick iallafall riktigt mysiga paket. Allt från pengar till en tepåse av Elin, och dessutom så fick jag en betalad övningskörnings-kurs så att jag efter den 25 maj kan börja övningsköra. Med andra ord vet ni när ni ska se upp där ute i trafiken. Hihi. Min födelsedag blev iallafall rätt mysig till slut och det tackar jag alla för.

Nu iallafall ska jag ta mig en kopp te och strax krypa ner under täcket. Jag måste bli frisk tills imorn så att jag och Elin kan påbörja vårat Greys anatomy maraton. Men först lite bilder:


5 maj - Mamma gjorde det rätt tydligt att någon fyllde år hos oss.


5 maj - Så här tvingade skölds mig att gå runt hela dagen.
Som ett vandrande paket ungefär.


6 maj - Den osminkade (och väldigt förkylda) sanningen.

Peace Out.
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

jasså jag visste inte att vi skulle börja imorrn ? :D men viiissstt... imorrn imorrn imorrn imorrn imorrn!!!

2009-05-06 @ 21:14:54
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback