Your lips tremble but your eyes are in a straight stare.


Datum: 2009-03-07 Tid: 12:44:09



Godmorgon! Jag vaknade för nån timme sen. J åkte nyss och nu sitter jag här och är redo för att möta lördagen. Ehe.

Gårdagen var super mysig och bjöd som sagt på bio och oc här hemma. Vi såg på Valkyria och riktigt hemsk var den. Kände mig väl inte sådär jätte glad när jag lämnade biosalongen, med tanke på de sista scenerna, men det ändrades ganska snabbt ändå. Det blev en promenad till och från bion, och eftersom det var så himla kallt ute så fick jag höra att det inte var  en av de smartare idéerna jag fått. Men äsch, jag förstår inte varför.. Höhö. (a)

Hur som helst.. Idag så kommer familjen Björk hit på middag, så det blir hemmakväll. Vi har laddat upp med god mat, frukt och så blir det ju melodifestivalen såklart, så det blir nog super. Elin tyckte att vi skulle ta en promenad till donken senare, eftersom hon ville ha mcflurry och strips, men jag kan ju inte påstå att det lockar speciellt mycket. Jag antar att vi får se vart ödet för oss helt enkelt.

Nu ska jag ta ett bad och sen fixa lite smått inför kvällen. Vi hörs senare.
J.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag följa med till Donkis? (a'

2009-03-07 @ 13:53:54
URL: http://twinsone.blogg.se/
Postat av: elin

JAG VILL TILL DONKEN :o vet du hur länge sen de var jag fick mina strips me mcflurry, de va innan thailand ;o SEE YOU SOON (L)

2009-03-07 @ 15:42:17
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback