You either got it or you don't.


Datum: 2009-03-11 Tid: 18:17:26

Hey.
Jag mår redan mycket bättre, och imorgon blir det skola för min del. Känns väl lite sådär småjobbigt eftersom jag har prov, men jag står ut.

Just nu sitter jag och lyssnar på five times august och väntar på att nån ska komma hem. Börjar känna mig lite småtrött men ska ändå iväg och kika på träningen om nån timme si så där.

På fredag åker jag till Sundsvall som sagt, and I can't wait. Ska bli hur kul som helst att träffa min syster och dessutom super skönt att vara ledig i en vecka. Måste erkänna att jag är lite smånervös för att åka tåg själv dock, men det ska jag väl nog klara av. Ni får hålla tummarna helt enkelt. Right? (a)

Imorgon blir det som sagt skola för min del, sen ska jag packa i stort sett hela kvällen. Förhoppningsvis ska jag hinna med att träffa Viktor också, var ju ett tag sen, så det blir ju super.

Nu måste jag plugga. Vi hörs va.
xoxo.
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

inte lite lyx å va borta en vecka då :o pusssss

2009-03-12 @ 08:16:40
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback