The rest is still unwritten.


Datum: 2009-03-26 Tid: 17:46:42


Två veckor, sen italien!
Det stod om oss i tidningen idag, att vi skulle dit. Det kommer två tidningar på träningarna i veckan också och intervjuar, tar bilder osv. Nu börjar det verkligen närma sig dagen då vi åker.. Det kommer bli galet, helt klart!
I helgen har vi match också. Bara vi 93or samlade igen, för att spela ihop oss innan resan. Måste ju erkänna att laget redan är lite småsaknat.. Vill ju verkligen inte tänka mig hur det blir sen efter, så det tar vi då.

Idag har jag varit hemma hela dagen. Magen strular, och återigen har jag fått medicin eftersom jag slutade med den förra för några dagar sen. Jag får verkligen hoppas att den här hjälper nu. Ni får ju hålla tummarna för mig, visst? (a)

Vad har ni för planer i helgen då?
Mina ser riktigt lovande ut iallafall. Imorgon blir det förmodligen lugnt. Ska träffa Viktor (vilket jag inte gjort på evigheter?) och sen får vi se vad kvällen bjuder på. På lördag ska jag till bror min i västerås, han ringde igår och kollade om jag ville hitta på något, det var ett tag sen så det blir säkert super. Troligtvis spenderar jag väl natten där. Söndagen är det som sagt match. Efter det blir det stormöte med hela Esk nere på idrottshuset och på kvällen ska jag troligtvis träffa Jocke.
Så ser iallafall planerna ut nu, men man vet aldrig vad som kan hända... eheh (a)

Nu ska jag ta och plugga idrottsteori och dricka te.
Puss på stjärten.
J.
Kommentarer
Postat av: Lisa

tusen tack:) du me!!

2009-03-27 @ 07:34:16
URL: http://lisa94.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: va menar du nu ? XD nja... ngn banga ju IGEN :p

2009-03-27 @ 08:18:51
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback