So lucky, so strong, so proud.


Datum: 2009-03-01 Tid: 22:14:33



Snart är min Ipod ungefär 15 låtar rikare och jag är nöjd. Jag antar att ingen blev speciellt förvånad att jag inte ligger i sängen just nu. Eller har jag fel? Ehe. Jag är inte så bra på det där med att bestämma mig tror jag, eftersom att jag aldrig riktigt lyckas med att utföra det. Iallafall inte när det handlar om att gå och lägga sig eller städa. Det är inte min starka sida helt enkelt.

Förresten. Om 2 veckor är jag förhoppningsvis i Sundsvall hos min syster. Eller ja, det beror ju på om pappa tänker betala, men det löser sig säkert. Har inte träffat henne sen i jul skulle jag tro (vad jag minns), så det är ganska så efterlängtat. Att jag är ledig från skolan en extra vecka är ju bara ett plus lixom.

Nu är det mindre än 20% kvar på nedladdningen. Tummen upp! Sen väntar faktiskt sängen, och den här gången menar jag det. Imorgon blir det skola och på kvällen träning. Super!
Godnajt pipål. Heh. 
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback