XOXO


Datum: 2009-03-12 Tid: 19:21:08

(Me and my sis' back in the days.)

Okey. Nu är jag så gott som klar, bara lite småsaker kvar att fixa, men det ska strax ordnas.
Imorgonbitti väntar Nationella i Engelska till kvart i 12, och efter det bär det av till Sundsvall. Första gången jag åker tåg själv och att det är fredag den 13e gör inte saken bättre. Vanligtvis brukar jag faktiskt inte tänka på fredag den 13e så mycket, men jag måste erkänna att även jag har dragits in i skrocken och jag börjar känna mig lite smått nervös nu ärligt talat. Aja, jag kan inte mer än vänta och se vad som händer. It remains to be a mistery... Ehe.

Får se hur mycket bloggande det blir i veckan beroende på hur min systers data fungerar. Det är ju trots allt mitt ute i ingenstans jag ska spendera en hel vecka, så man ska inte hoppas på för mycket. Mottagning på mobilen kommer jag iallafall ha, så ni som har mitt nummer och vill nå mig vet nu var. Ni andra får helt enkelt se hur det blir på uppdateringsfronten och ha en superbra vecka. När jag kommer hem igen ska jag börja jobba på en ny design med helt ny och vår-fräsch look.

Stay Tuned.
J
.
Kommentarer
Postat av: ken

va lika ni er :p

2009-03-13 @ 16:45:49
URL: http://theburundilicous.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback