Wake up baby, let's start the day right now.


Datum: 2009-03-11 Tid: 11:02:01



Oj oj oj, vilken tisdag. 12 timmar på sjukhus och jag kom inte hem förrän runt 2-halv3 inatt.
Det började under måndagskvällen då jag skippade träningen för att jag kände mig yr och illamående. Under natten från måndag gick det över till världens magsmärtor och det slutade med att jag 7 på tisdagmorgon åkte in med ambulans till sjukhuset. Efter 6 timmar fick jag diagnosen magkatarr/uvi och fick åka hem.
När klockan var runt 19 på kvällen fick jag likadana smärtor i magen igen, och efter si så där en halvtimme åkte vi in till sjukhuset igen, där jag spenderade de närmsta 6 timmarna.. Igen.

Nu är jag däremot hemma och mår mycket bättre. Ska få en tid för gastroskopi (dom ska titta i min mage) inom en månad och så har jag fått medicin som förhoppningsvis ska hjälpa.
Tack alla ni som vart så himla söta och stöttat mig med massvis av sms o så. Tack Julia, Johanna och Elin som kom och hälsade på mig på sjukhuset med kakor, blommor(?) och ett kort. Jag vart så himla glad kan jag lova.

Nu ska jag se på film med mor min och sen väntar en massa plugg som jag borde gjort igår.
Later.
J.
Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud det visste jag inte ens om! Men vad bra att du mår bra nu iallafall! :)<3

2009-03-11 @ 15:27:54
URL: http://lindaeeriksson.blogg.se/
Postat av: Elin

2009-03-11 @ 16:10:41
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Söt! :) Bra att du mår bättre nu iaf! Lovve

2009-03-11 @ 16:11:36
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback