Rubrik.


Datum: 2009-03-25 Tid: 19:00:08


En barndomsvän och jag på halloween 2001.


Min blogg var trasig igår, därför hade jag ingen som helst lust att skriva. Inlägg hade hamnat lite överallt och den såg hemsk ut helt plötsligt. Sen idag så var den lagad igen. Utan att jag ens loggan in nån av gångerna. Lite små knasigt ändå, eller vad säger ni?

Det var väl nog lika bra att jag inte skrev igår ändå eftersom att jag gjorde i stort sett ingenting förutom att vara i skolan hela dagen. Idag däremot... oj oj oj vad det har hänt grejer!!!!
......
okej, nej det har det inte. Men det kunde ha gjort eller hur? Eheh (a)
Det enda värt att nämna är väl att det var np i engelska. Fast när jag tänker efter så är väl inte det sådär jätte värt att nämna ändå. Meeeen.. det hindrar inte mig, så provet gick väl helt okej. Jag hoppas på det iallafall, men det visar sig.
Annars har jag spenderat i stort sett hela skoldagen på statoil eller rimi med Johanna. Jag har hört att nya sandwich glassen är ganska god, och jag och johanna är inte dom sista att hålla med. Blev några såna under dagen, hehe. Ganska gott ändå, och jag får väl vara glad över att jag har träning ikväll, så det förhoppningsvis försvinner.

Nu ska jag ta och byta och möta upp elin om 25 minuter ungefär. Vi hörs kanske senare.. Eller så gör vi inte det, det märker vi ju sen. 
xoxo.
J.

Kommentarer
Postat av: Kossan

Knappt söta då:P

2009-03-25 @ 22:56:06

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback