Vi är dom som förlorar men jublar ändå.


Datum: 2009-03-08 Tid: 12:56:53

Men hey. Nu har jag sett på andra avenyn senaste timmarna och börjar bli riktigt trött. Jag tror faktiskt att jag ska sova en stund strax och sen får vi se vad som väntar ikväll. Förmodligen ingenting, med tanke på att orken är så långt borta som det går just nu, men ärligt talat.. jag klagar inte! ;)

Igår satt jag och fixde ihop en design åt en vän. Han gillade Elins design och ville ha något liknande. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet och tror han blev det också. Grabben har förövrigt en fin blogg faktiskt, så gå in och läs vettja. Klicka här

Jag har förresten fastnat för Metro Station om jag inte redan nämnt det. Dom har riktigt grymma låtar faktiskt, och att sångaren är sjukt snygg är ju inget man klagar på. Ehe. Favoriterna av de låtar jag hört måste nog vara Shake it eller Kelsey (som ligger som dagens låt). Himla fina texter är det och man blir verkligen glad av låtarna.

Nu ska jag se klart på de sista avsnittet av Andra avenyn. Jag tror det är si så där 10 min kvar.
Later.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback