We're not so different you and me.


Datum: 2009-03-03 Tid: 19:11:09

 

Imorgon ska jag på möte om ett jobb jag sökt. Mer än så säger jag inte. Men är jag nervös? Ja det är jag! Inte lite heller. Men jag antar att det bara är bra. Känns väl lite mindre roligt att jag missar träningen imorgon (igen) men jag får träna hemma själv istället. Får jag jobb så äre definitivt värt det! Men nu ska vi inte ta ut någonting i förväg.

Hur som helst. Det är skola imorgon iallafall, och trots att det är onsdag ska jag dit. Måste ju bevisa att det där som sköldsen har fått för sig inte är sant. Ehe. Jag är lite smått nervös inför musiken dock, eftersom att min lärare näst intill tvingar mig att spela upp låten jag skrivit inför hela klassen, och ja... den är ju inte bra precis. Men jag antar att jag inte har något att skämmas över, det är ju trots allt bara klassen.. Så det ska nog gå bra!

Imorgonkväll iallafall ska jag iväg till Inter sport innan mötet och pröva kläder tillsammans med laget. Jag tror åtminstonde att det är imorgon. Jag är nästan säker, men känns som om jag kanske ska kolla upp det, så det inte blir några misstag. (a)

Nu ska jag plugga NO. Genetik är ämnet och jag förstår näst intill ingenting, men det ska jag försöka ändra på nu. Till det blir det en kopp te och lite vindruvor. Sängen väntar efter det, så godnatt!
J.
Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, jobb? var heffa, tell me?! :)

onsdag imorgon. Får se hur det blir ;)

fin bild på dig&mig trötter! <3

2009-03-03 @ 21:30:39
URL: http://twinsone.blogg.se/
Postat av: jesper!

hahahaha

2009-03-08 @ 14:35:37
URL: http://oneheartonefight.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback