I could hold you for a million years.


Datum: 2009-03-01 Tid: 21:10:37



Hey där. Söndagen börjar närma sig sitt slut och hur skönt är inte det lixom? Dock så äre mindre skönt att det är skola imorgon men äsch, nu ska jag inte klaga. Helgen har varit super (som sagt) och det har jag folket att tacka för. Så thank you guys.

Idag har jag bara varit hemma och tagit det allmänt lugnt. Hade egentligen träningsmatch mot något uppsala lag men eftersom jag inte mådde bra alls och var helt mör imorse så skippade jag det. Istället sov jag några timmar extra och sen kikade jag på vasaloppet tillsammans med mor min. Vi satt klistrade framför tvn, nervösa och spända för att se om det skulle bli svensk vinst eller inte. Jag som aldrig har sett ett helt vasalopp i hela mitt liv (utan istället undrat vad som är meningen med det) satt till o med och höll tummarna när det började närma sig slutet. Det blev ju svensk seger till slut, och silver också för den delen. Woho!
..Mer än så fann jag inte ork till att göra idag, innan jag till slut (hör och häpna) tog mig i kragen och städade hela mitt rum plus min garderob. Jag känner mig alltså lite små stolt över mig själv nu faktiskt (med all rätt). Ehe.

Nu hade jag faktiskt tänk att gå och lägga mig. Kan inte riktigt förstå hur jag kan vara så himla trött (med tanke på att jag sovit hela dagen), men konstigt nog så är jag det. Det finns alltså ingen mening med att sitta här och häcka. Ska se om jag hittar några mysiga låtar att lägga in på Ipoden. Känner jag mig själv rätt så kommer jag ju inte somna förrän om några timmar ändå, så jag behöver någonting att hålla mig sysselsatt med. Vi hörs iallafall imorgon gott folk.
Sleep tight, and don't let the bedbugs bite. :*
J.
Kommentarer
Postat av: julia

janina pose on this picture :D

2009-03-01 @ 22:08:23
URL: http://twinstwo.blogg.se/
Postat av: jesper!

beauty ;*

2009-03-04 @ 19:46:24
URL: http://oneheartonefight.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback