There's no escape.


Datum: 2009-03-06 Tid: 18:36:24

Äntligen helg! Jag kan knappt förklara hur skönt det är, men jag antar att i stort sett alla förstår.. Visst? ;)
Jag får ursäkta för dålig uppdatering i veckan men skolan osv har tagit upp all min tid då jag inte sovit, så det har bara inte blivit av. Jag får bjuda på "en snabbis" av min vecka istället ;)

Onsdag: Riktigt skön dag i skolan som mest bestod av en massa hålor. Vi investerade i en stor godispåse som jag, sköldsen och några till delade på. På kvällen åkte jag ner till Intersport för att pröva kläder med laget och sen blev det anställningsintervju. Jag var så himla nervös vilket bidrar till att jag stammar, och inte lite heller. Pinsamt pinsamt.

Torsdag: Skola, prov, hem och sova. Det var väl ungefär så gårdagen såg ut.

Idag: Vaknade första gången vid 4-tiden av att jag drömde världens marddröm och nu var det andra natten i rad det hände. Låg och inbillade mig att varenda ljud var av någon som brutit sig in i våran lägenhet i några minuter innan jag till slut somnade om. I skolan gjorde vi inte något värt att nämna, förutom att vi äntligen hade vår sista lektion med löken. Woho. Några timmar efter lunch drog vi oss ner mot badhuset. Vi hade kanske årets ovärdaste idrottslektion då de enda vi gjorde var att dra oss upp på en flytande grej med några pinnar. Vi gjorde de bästa av situationen så jag och Julia utmanade Jens, Fabian och Robin på "vatten-basket". När vi äntligen fick sluta satt jag och Julia kvar i bastun ett tag.

Ikväll kommer J hit och gör mig sällskap. Vi har bestämt att vi ska ge bion en ny chans då det inte blev någonting av det förra gången. Sen blir det Oc-maraton efter det. Super!

Nu ska jag ta och vara lite social och så får vi se vart ödet tar mig. Kommer in lite bilder från veckan ikväll istället eftersom jag fortfarande bara använder mig av mammas data. Tills dess får ni ha det fint.
xoxo.
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback