Låt hela världen se ditt vackra leende.


Datum: 2009-03-12 Tid: 14:00:28


Ännu en dag hemma eftersom jag inte blivit riktigt frisk än. Det ska dock inte få hindra mig från att åka imorgon. Jag är taggad till tusen!

Just nu: Två filmer är kirrade och ska göras om till Ipod-format. En massa låtar är på g och sen väntar bara packningen. Funderar på om jag inte ska ta tag i plugget strax och efter det ta ett varmt bad. Behöver jag ens säga att det sistnämnda lockar en hel del? Ehe (a)

Får se hur mycket jag hinner med ikväll, men först på listan ligger för tillfället packningen och sista plugget. Ska göra mitt bästa för att hinna träffa Viktor också, men eftersom min mobil är så gott som död och min laddare är i mammas väska, så kan jag ju inte kolla hur det blir med det heller. Haha åh, just my luck..
Hmm..... Får klura ut något sätt att få tag på grabben, men det ska nog ordna sig va.

Well, I've got better things to do so.... later!
J.

(FYI - Mitt linslock är borta och jag börjat tröttna på min bloggdesign.. Kanske dags att slänga ihop en ny, vad säger ni?)
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback