Step from the road, to the sea, to the sky.


Datum: 2009-03-30 Tid: 12:40:44

Tjulululu.
En ny vecka har börjat och jag lider redan i skolan, trots det ser veckan ganska lovande ut ändå. Har en massa saker som måste fixas och det börjar med arbetsintervju och träning ikväll. Super!

Just nu sitter jag i datasalen tillsammans med YOhanna och barbie's pojkvän (Ken). Har egentligen studietid, men det här funkar ju det också. Slutar inte förrän fyra idag så har en hel del timmar kvar i skolan, men jag och tvillingarna sköld brukar kunna få tiden att gå ändå, så det ordnar sig nog.

Jag är så himla glad att våren äntligen är på väg. Den här våren ska bli riktigt bra och än så länge börjar det bokas upp en hel del roliga saker de kommande månaderna (y) ..Sen att vädret inte är sådär jätte bra än är ju en helt annan sak, men att det är sommartid, vårkläder kommer till butikerna och att påsklovet närmar sig är ju inte precis något jag klagar på. Det kommer bli super!

Men.. mer om det senare, nu ska jag ta och vara lite social med nördsen omkring mig. Ska försöka få ihop den där designen snart, för den jag har nu är bara allmänt tråkig och dyster. Det är illa... riktigt illa.

See yah!

J.

Kommentarer
Postat av: ken

jag ärr bäääässsst :p hahahah barbie ken

2009-03-31 @ 18:29:21
URL: http://theburundilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-04 @ 14:17:09
Postat av: boba

hm.. hörde jag mångkulturella arbetslaget ? ;)

2009-04-04 @ 14:18:03
URL: http://bobadogan.devote.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback