Kärlek är för dom som har tur.


Datum: 2009-03-28 Tid: 23:09:19

Förlåt för dåligt uppdaterande senaste dagarna. Jag är så himla trött på min design så jag finner ingen som helst lust till att uppdatera längre, men det ska det förhoppningsvis bli ändring på snart.

Just nu sitter jag hos min bror i västerås. Har vart här i stort sett hela dagen och innan det har jag hunnit med att köpa fotbollsskor, resväska och benskydd inför italien.
Vi ska strax se film. Jag, min bror och hans flickvän. För tillfället är det fotbollen som gäller. För er som inte är så insatta så är det Sverige - Portugal just nu på kanal 6. 0-0 står det... Eheh :)

Imorgon väntar match och jag är faktiskt (tro det eller ej) riktigt riktigt taggad! Vi ska ju (som sagt?) spela ihop oss inför italienresan så det kommer bli super. I stort sett hela laget samlat igen.. Tummen upp för det!

Okej.. Det här inlägget blev säkert urtråkigt, men jag skriver iallafall, visst? :) Nu ska jag ta och vara lite social. Jag får se hur de blir med uppdateringen närmsta dagarna, men när nya designen kommer så lovar jag att bättra mig.

xoxo.
J.


Kommentarer
Postat av: E

Du är duktig att skriva intressant, med en röd tråd blandat med allvar och humor: Kramis

2009-03-29 @ 21:30:06
Postat av: Elin

sv: Haha.. som sagt, ja hjälpte dig bara ;)

2009-03-30 @ 07:28:09
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback