It's gonna burn brighter.


Datum: 2009-03-08 Tid: 10:30:18

Godmorgon!
Gårdagen var super mys. Började med middag, sen såg vi på melodifestivalen och åt en massa frukt. Jag och Elin satt och drygade oss vid datan ett tag innan båda somnade. Vaknade vid 1 igen, folket drog och jag gick och la mig igen. Förstår inte varför, men jag var sjukt trött redan vid 8-tiden igårkväll, så kvällen kunde alltså inte varit så mycket bättre just då.

Hur som helst.. Om en vecka ungefär, eller ja, på fredag, så åker jag till Sundsvall. Tåget går efter lunch från Uppsala så jag är väl framme nån gång på eftermiddagen. En hel vecka hos min syster. Jag längtar ju en hel del kan jag lova. Det kommer bli storslaget, och att det bara är ca 3 veckor till Italien när jag kommer hem är ett plus. Ehe.  

Så, vad ska ni göra idag då?
Jag ska iallafall bara tare himla lugnt. Får se om det kanske blir någon promenad tillsammas med Elin och Johanna. Vi pratade om det igår, men jag får se hur det blir. Annars blir jag bara hemma, och det är söndag, så då klagar jag inte.

Skola imorgon, men jag kommer spendera hela veckan med att räkna ner dagar till fredag så hyfsat snabbt får vi hoppas att det går.

Nu ska jag ta mig en kopp te och se på Andra Avenyn (jag ligger en hel del efter).
Ha det guld va.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback