en sång om ingenting


Datum: 2009-06-08 Tid: 17:27:55

Yo!
Det har blivit en liten paus på bloggen vilket ni säkert märkt, men den senaste tiden har varit rätt fullspäckad så har lixom inte blivit av att jag ens orkat starta datan, och det syns ju här på bloggen.

Men.. jag lever iallafall. Livet rullar på och det är nu min sista vecka på västerledsskolan. Planerna är inte färre än senaste veckorna utan snarare tvärtom. Imorgon spenderar jag och resten av cabaré-9orna hela dagen på joar för generalrepetitioner och klockan 18 imorgonkväll drar första showen igång och nästa klockan 20. Jag är helt sjukt nervös, men tror nog att det kommer bli rätt bra ändå.
På onsdag är det cabaré för skolan på morgonen, efter det ska hela klassen hitta nåt sjysst matställe och äta lunch ihop och på kvällen är det dags för bal, vårfest, middag, eller vad man nu väljer att kalla det. Outfiten till både det och skolavslutningen på fredag är iallafall fixad. Helt okej om jag får säga det själv.

Jag ser iallafall fram emot helgen då jag på lördag ska åka till Lund med hela tjocka släkten.. eller ja, familjen iallafall, och komma hem en familjemedlem rikare. Men mer om det sen.

De första 3 veckorna ska jag slita nere på rugbyklubben på något sorts sommarjobb. Att jag får pengar efter gör det rätt okej faktiskt. Annars så ser sommaren rätt härlig ut. Inte så mycket planerat utan jag tar det som det kommer istället. Det brukar lixom bli bäst så.

Nu ska jag ta mig en kopp te och krypa ner i soffan under ett täcke. Får se när ni får höra något från mig igen. Tänkte inte lova någonting eftersom det brukar bli lite mer spännande så.
Puss på er iallafall!
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

woho ett inlägg =)

2009-06-08 @ 18:37:01
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: thriffa

äntligen uppdaterar du lite :D

2009-06-08 @ 20:35:22
URL: http://thriffaaa.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback