a sucker for his charm


Datum: 2009-07-27 Tid: 00:03:18


(Johanna och jag i Italien April 09)


Just nu: Elin sover och jag sitter en meter bredvid och ser på Lejonkungen 3. Johanna håller mig sällskap på sms och lite annat folk på msn. Halv 2 inatt åker vi och jag såg ingen mening med att gå och lägga mig eftersom att jag inte skulle hinna mer än somna förrän det var dags att vakna igen.
Det är rätt mörkt här och skulle det inte vara för filmen och Elin's snarkande skulle det vara knäpptyst också.
Själv är jag inte trött alls. Bara hungrig. Ser fram emot att få äta matsäcken som jag har med mig till bil och båtresan. 2 äpplen, en drickyoghurt, fruxo och en mer krusbär. För nice! (som en av mina vänner skulle sagt).

Hur som helst.. Lejonkungen är rätt bra. Alla tecknade barnfilmer är bra faktiskt. Eller.. i stort sett iallafall. Men man blir lixom glad av barnfilmer, och rätt roliga är dom ju faktiskt också.
....
Vadå? Märks det att jag är trött, uttråkad och inte har något vettigt att skriva om? Isåfall förstår jag inte varför. EHE.

Kanske borde hålla mig till filmen nu innan det här inlägget blir alldeles för knasigt.
Vi hörs om en vecka.
Puss på er!
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

BLÄÄÄ jag snarkar inte alls :D

TACK för denna vecka, den vart underbar! :)

2009-08-01 @ 12:12:28
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback