när ljusen tänds över stan


Datum: 2009-07-15 Tid: 02:57:48

(hörde jag snygg kanske?)

Jag är trött. Helt sjukt trött faktiskt, men finner ingen som helst mening med att gå och lägga mig.
.. Eller okej, där ljög jag. Det finns ju faktiskt en massa anledningar till varför jag egentligen borde ligga i sängen nu, men det lät ju bättre att säga så än att medge att jag faktiskt bara är rätt lat. Jag orkar inte gå och borsta tänderna, och gör jag inte det så kommer jag inte kunna sova. Alltså blir det att jag sitter här och häckar istället.
Fast.. Med massa bra musik så klagar jag ju faktiskt inte. Det är rätt okej att sitta här på nätterna. Sitta under ett täcka och småprata med lite folk. Tystnaden gör det rätt mysigt till och med.

Dagen har iallafall varit rätt okej. OC-maraton som sagt, och när Hampus kom hit började jag med att spöa han på fifa (på brorsans xbox) och sen blev det en massa Family guy. Helt okej om ni frågar mig.

Imorgon ska jag förmodligen träffa Erik (som jag förövrigt inte träffat på jätte länge) på dagen och på kvällen blir det troligtvis Ängsö med Josefin, Frida, Frida's kille och hans vänner. Blir tältning och grejer. Årets första tältning till och med, så det ser jag fram emot. Dessutom ska det ju bli kul att träffa Alfredo och FikusFrida igen, eftersom det var ett tag sen sist. Så det blir nog super.

Nu har jag kämpat med det här inlägget rätt länge, och jag tror att jag börjar inse att mina tänder inte kommer borsta sig själva, och att det inte spelar någon roll hur mycket jag önskar att jag låg i sängen om jag inte lyfter på stjärten och går och lägger mig där. Alltså borde jag väl faktiskt göra något åt det nu, hur mycket det än tar emot.
Något OC-avsnitt kanske det blir också. Men sov gott iallafall!
xoxo.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback