den här stan som gör mig så hög


Datum: 2009-07-14 Tid: 18:41:07



Godmorgon!

..Eller okej, jag medger att jag varit vaken sen 12, men med tanke på att jag inte gått upp ur sängen förrän si så där en eller två timmar sedan känns det faktiskt som morgon.
Än så länge har jag spenderat dagen med ett OC-maraton. Skulle egentligen ner på stan men det får bli nån annan dag istället.

Just nu lyssnar jag på musik och kikar på lite lägenheter i Västerås.
- Ja ni ser rätt.. Vi letar fortfarande.
Har stått i kö i ..jag vet inte hur länge nu och det är klart att tålamodet sjunker lite, men ingen har väl dött av att pendla. Så det ska jag nog klara av i några månader. Jag ser verkligen fram emot dagen då vi flyttar. Det ska bli skönt att lämna tryggheten här i Enköping och starta något nytt.
Okej.. Klart att det kommer bli tråkigt att lämna alla vänner, men å andra sidan är det ju inte speciellt långt mellan Enköping och Västerås, så det är ju inte så att de kommer bli av med mig precis.. Hehe.
Hur mycket jag än vill lämna Enköping kommer jag ju faktiskt alltid att ha staden med mig då jag bott här i hela mitt liv. Jag menar.. Enköping är ju trots allt en rätt charmig stad och det finns en hel del underbara personer här kan jag lova.

Nu tror jag Hampus kommer strax, så får väl se vad det blir av det här med att "lana".. Höhö.
Jag är tillbaka senare ikväll. Stay tuned.
J
.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback