mitt hjärta pumpar på utan kontroll


Datum: 2009-07-18 Tid: 18:56:10

Tjena!
Lördagkväll och jag sitter här och häckar. Trött som jag är så klagar jag inte på det.
Tältningen i torsdags var rätt mysig och gårdagen spenderade vi kvar i Ängsö. Chillade hela eftermiddagen med sol och bad.
Kom hem runt den här tiden igår och somnade redan vid 21 då jag sett några avsnitt av OC.
Konstigt nog vaknade jag 3 timmar senare och var hur pigg som helst. Blev några till avsnitt av OC och lite sms med sköna typer innan jag somnade igen.

Idag har jag varit i Bresse och solat på förmiddagen, sen bara tagit det lugnt. Tror jag snart ska krypa ner i sängen och se "The curious case of Benjamin Button". Hört att den ska vara rätt bra, så det blir nog helt okej. Får se vad morgondagen bjuder på. Tror mor min snackade nåt om Köping, så kanske hänger på dit. Det visar sig.

Lite mer än en månad kvar bara till skolan börjar och jag tror aldrig jag varit så här nervös för någonting förut. Kollade igenom namnen på de som går samma klass som mig och märkte att jag är den enda från Enköping och jag känner inte igen ett enda av de namn som stod på listan. Jag är redan så nervös att jag mår illa då jag tänker på det.. Kan knappt tänka mig hur det kommer vara första dagen. Jag kommer väl (minst sagt) knappt kunna prata för att jag kommer vara så nervös den morgonen. Åh herregud... Kan behöva ett lycka till iallafall.

Nu blir det film.
Hörs senare.
J.
Kommentarer
Postat av: Jennifer

lycka till! :o :)

2009-07-19 @ 10:40:02
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: ALLTIDSTEPH

VEEEEEEM ÄÄÄÄEEEEE FOTOGRAFEN :D

2009-07-24 @ 21:18:08

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback