Allt som har en bra början har ett bra slut.


Datum: 2009-01-29 Tid: 21:26:35

Snart helg. Äntligen! Jag längtar rumpan av mig ärligt talat, så trött som jag är. Det skulle ju faktiskt inte vara fel med ett lov just nu, men jag antar att jag får stå ut några veckor till.
Jag är hur som helst back on track med träningen nu iallafall. Tränade igår, och det gick oväntat bra med tanke på att jag haft en förkylning som stoppat mig att träna i si så där två veckor. Det var kul att vara tillbaka.


(Klass 9E var exakt så här snygga idag? Grrr... ;D )

Det har faktiskt varit en himla bra dag idag. Det hela började när Johanna och några till berättade att Rimi hade rea på choklad. Jag menar, REA PÅ CHOKLAD!! Hur bra är inte det lixom? Woohoo! :)
Efter det fortsatte det bara. Den ena roliga nyheten efter den andra, som till exempel att spanskan var inställd. = ca 1 timmes håla! Den spenderade jag och Johanna med att springa runt och vara allmänt dryga mot folk, och brottas i snön ute på skolgården. Himla roligt var det kan jag lova! ;)
Höjdpunkten på dagen däremot måste varit mentorstiden. Åh, våran klass är så himla bra! Så himla klockrena hela högen, fast jäävligt störda är vi däremot, men det är ju en annan sak. Tycker dock lite synd om stackars läraren som fick stå ut med våra trummningar på borden, och plattande av hår osv. Men å andra sidan så får hon skylla sig själv som valde att bli lärare. ;) Hur som helst så avslutades skoldagen med tårtätande runt någonting som skulle likna ett långbord. Vi tog gruppfoto och planerade saker som ska ske nu innan 9an tar slut, och ärligt talat, fan vad roligt det kommer bli!

Aja. Klockan börjar bli mycket, och jag har engelska prov imorgon, vilket innebär att jag kanske ska plugga. Jag vet själv hur krångligt det här inlägget har blivit skrivet. Men med 0 inspiriation och vilja till att skriva så tycker jag att jag gjorde ganska bra från mig ändå. Vi hörs en dag närmare jul, Puss!
J.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på provet.. håller tummarna som alltid(a)

2009-01-29 @ 23:05:08
Postat av: Tränaren

Kanoninsats på träningen!

2009-01-30 @ 12:30:54
Postat av: Johanna

Du&jag äger!

Våran klass ÄGER!

2009-01-31 @ 13:23:08

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback