Even the wrong words seem to rhyme.


Datum: 2009-01-16 Tid: 17:35:23

Fortfarande sjuk, och det är riktigt illa. Men bortsett från att jag är helt snurrig i huvudet, febrig, täpp i näsan så jag knappt kan andas, och att jag pratar som en kråka så mår jag bra!

Har spenderat hela dagen hemma i soffan, och hur skönt det än är så måste jag erkänna att jag börjar tröttna nu. Det är så himla långtråkigt att vara hemma ärligt talat. Speciellt när man inte har någon att prata med. Det är inte okej alls helt enkelt.

Förövrigt så får jag se vad kvällen har att bjuda på, men troligtvis så blir jag väl bara kvar här hemma och tycker synd om mig själv. Kanske blir någon film senare och så tror jag faktiskt att mamma har köpt godis åt mig, så jag klarar mig nog ;)
Ska väl försöka få hit någon stackare som får ta risken att bli smittad och samtidigt rädda min kväll, men vi får se hur det blir med det.
Nu ska jag ta och vara lite social med folket här hemma. See yah!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback