You can't touch this.


Datum: 2009-02-03 Tid: 10:51:48

Så, nu är första nationella avklarat. Då är det bara att oroa sig inför uppsatsen på torsdag då.
Just nu har jag lunch fram till 12, sen vanliga lektioner och sen drar jag hem. Kvällen bjuder på brottarträning med fotbollslaget och sen så ska jag bara tare lugnt och så.

Jag har iallafall bestämt mig för att pierca mig nu. På lördag drar jag iväg till västerås och låter dom trycka en nål genom läppen på mig. Eftersom det är drop in så hoppas jag att dom har tid just då, för jag tror inte att jag ska boka. Har inte bestämt mig än, men i värsta fall så får jag väl boka tid på lördag till någon dag nästa vecka. Åh, vad jag längtar ska ni veta! Woho :)

Kanske ska vara lite social med Julia nu, och sen hitta Johanna som har kommit tillbaka från rimi. See yah later!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback