I can see the lightning in your eyes.


Datum: 2009-02-28 Tid: 18:02:17

Yo!
Nu är jag tillbaka på bloggen. Jag har haft lite dåligt med tid i veckan, och det har resulterat i dåligt med inlägg. Hur som helst så är jag back on track nu, så tummen upp för det. Ehe. Förresten så sitter jag med mammas laptop, så några bilder kan ni inte förvänta er, höhö. (6)

Veckan har gått himla snabbt och hittills har helgen varit super. Det började med shopping i västerås tillsammans med Elin och Johanna och sen mötte jag upp J för bio, som vi inte orkade vänta på utan vi åkte hem till Enköping igen och kikade på sex and the city hemma hos mig.
Idag var det bara att stiga upp tidigt (det tog emot kan jag lova) för att 2 timmar senare sitta i bilen mot Skärholmen. Jag shoppade upp alla mina pengar och får nu klara mig utan resten av månaden, men det är väl som vanligt då... (a)
5 tröjor, 2 leggings och 1 linne blev det till slut, och eftersom jag behöver nya kläder så är jag nöjd.

Ikväll ska jag bara vara hemma. Min mami och jag har laddat upp med massa frukt inför en melodifestivalkväll. Vi hörs kanske senare, eller så gör vi inte det. Jag antar att vi får se vart ödet för oss, blir mest spännande så. Nu ska jag vara social med familjen.
xoxo.
J.

Kommentarer
Postat av: jesper!

xoxo ;*

2009-03-01 @ 18:12:13
URL: http://oneheartonefight.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback