När hela världen står utanför.


Datum: 2009-02-22 Tid: 17:18:13

Hola guapas.
Det är söndag, och ja, ni är nog redan fullt medvetna om vad jag har för åsikter om söndagar, därför lämnar jag det osagt idag.
Just nu sitter jag och kämpar med en bokrecention som jag efter många om och men börjat med. Det går väl inte sådär jätte bra eftersom jag inte riktigt vet hur man skriver en sån, men jag får hoppas på att det går ändå. Imorgon är det back to reality gott folk. Kan knappt vänta, vill till skolan nu på en gång!
.....
Eller nej. Det vill jag inte. Jag vill ha mer lov, mer sovmorgonar, och mer sena kvällar. Men får jag det? Svar: nej. Hur illa är inte det lixom? Jag antar att jag måste stå ut. Alla andra kottar som haft lov nu har det ju lika illa och klarar dom det, så klarar jag det.

Gårdagen var supermysig! Eller okej, kvällen var. Dagen vill jag inte ens prata om, men vet ni vad? Det tänker jag göra ändå. Vi hade match. Esk damlag mot Fanna ungdom (som visade sig vara alla fanna damlags bästa spelare för att dom hade dåligt med folk). Vi förlorade, och jag skämde väl ut mig totalt där jag haltade runt på planen med förhoppningar att jag kanske skulle rädda någon boll. Kanske en smula överdrivet där, men det gick inte bra någonstans och mina ben låste sig, vek sig och var bara till besvär hela matchen. Därför vilade jag från träningen idag också i hopp om att vaderna ska friskna till snart innan jag blir galen....

Hur som helst. Kvällen var ju iallafall mysig. Supermysig till och med. Jag och Elin åkte hem till twinsen där det bjöds på all frukt och grönsaker du kan tänka dig (nästan iallafall), juice och Melodifestivalen. Ihopträngda i en soffa satt vi klistrade framför tvn och hoppades på att E.M.D och Molly Sandén skulle gå till final. För ärligt talat, visst var E.M.D bra igår? Jag som vanligtvis inte är ett stort fan av dom blev förvånad över hur bra hela deras nummer var. Låten, dansen, kläderna. Ja, allting. Jag har fortfarande inte fått låten ur hjärnan, utan sitter och sjunger "Baby goodbye, baby farwell" varannan minut. Åkte hem redan vid 22 eftersom jag egentligen skulle tränat idag, men som sagt, det skippade jag och somnade om kl halv 9 imorse istället.

Nu ska jag fortsätta plugga stjärten av mig, och längta till nästa helg. Planerna tills dess ser faktiskt redan ganska lovande ut och dessutom får jag ju pengar i slutet av veckan. Hur bra som helst.
Vi hörs senare people.
J.
Kommentarer
Postat av: J....

Synd om dej som sovit hela lovet:O;D

2009-02-22 @ 22:35:37

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback