Det var en fredagkväll.


Datum: 2009-02-21 Tid: 00:08:02

(Jag och min syster 2005 eller 2006 tror jag)

Hejsan hoppsan. I'm back från middagen hos pappa. Jag kom hem för en timme sen ungefär och var inte på bra humör alls. Men nu efter att jag pratat med lite vänner i en timme så är jag på himla bra humör igen. Ibland finns det ingenting som gör en så glad av att prata med de närmaste. Tror inte det går att ens tänka sig hur glad jag är att dom finns.
Hur som helst så var det hur kul som helst att få träffa min syster igen. Tror det var någon gång innan julen 07 som vi träffades sist, så det har varit väldigt efterlängtat att få ses igen. Hon tyckte att jag skulle komma ner till skövde nånting i sommar, så förmodligen blir det kanske nån trip dit. Det väntar att se.

Dagen har iallafall varit riktigt mysig. Spenderade halva dagen halvsovandes i sängen (Vilket förmodlingen inte förvånar en enda kotte), och sen så blev det en fika med mamma på drott. Tog en trip till maxi och köpte plattångskräm, och när jag väl hade kommit hem så kom min halvsyster Emma och hämtade upp mig. Vi hängde på pappas jobb ett tag innan vi rörde oss mot stan där han bor. Det bjöds på thaimat och när jag tröttnat på att sitta där uppe så tog jag med mig hunden Bamse och gick ut på en promenad. Det var äckligt kallt ute. Hela jag var en isbit när jag kom in. Sjukt...

Äsch, nu har det här inlägget tagit mer än en timme att skriva. Så allt jag skrivit innan det här var för en timme sen alltså. Min datar har hängt sig ett antal gånger, så nu ger jag upp.
Godnajt pipål!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback