Sommaren snurrar fort när vi bara snöar bort.


Datum: 2009-02-22 Tid: 19:37:44


Det är rena rama Nordpolen ute. Jag skulle inte bli det minsta förvånad om det börjar springa isbjörnar på gatorna faktiskt. Jag som ville ha sommar, men när jag kollar ut genom fönstret så förstår jag att jag måste vänta länge tills jag kan ligga och steka i solen. Antar att det är lite bra ändå. Jag behöver nog all den tid jag kan få för att min kropp ska duga inför Beach09. Så mycket snö som det är nu, så är det inte ett dugg bråttom. Tur det.

Jag har precis suttit och kikat på lägenheter, och OJ vad jag vill flytta nu. Jag är trött på Enköping, men å andra sidan.. Vem är inte de? Det är så litet och dött här. Det känns som om jag behöver något större och jag behöver definitivt något nytt. En nystart lixom, men jag vill ändå kunna ha kvar det gamla. Alltså skulle det vara hur perfekt som helst med en flytt till Västerås. Ni får hålla tummarna för mig tycker jag, så vi hittar någon lägenhet någon gång. Det skulle ju vara toppen.

Jag är klar med skolarbetet nu iallafall. Ungefär. Jag borde egentligen göra dubbelt så mycket som jag gjort, men jag har hela veckan på mig och just nu orkar jag bara inte. Bara timmar kvar till skola då. PEPPNIVÅ = 0. Eller rättare sagt minus stjärnstopp. Så opeppad är jag. Kanske inte så konstigt iofs. Jag tror jag skulle bli mörkrädd om jag fick höra att det finns någon som verkligen vill tillbaka till skolan frivilligt. Okej, nu är jag ju redan mörkrädd. Men ni förstår säkert poängen.

Klockan är nu 19:31. Och ja, jag förstår att det där var det mest intressanta ni hört på hela kvällen, visst? Nej men.. Vart jag ville komma var att klockan redan är halv åtta, och jag är inte ett dugg trött (Kan bero på att jag sov halva dagen). Trots det så ska jag snart gå och lägga mig. Jag får väl räkna får eller något (Vem vet, det kanske funkar?). Om jag ens ska öppna ögonen imorgon bitti så har jag inte så mycket val. Alltså blir det strax sängen för min del. Min säng inatt också, för första gången på en vecka. Därför måste jag flytta över täcken och allt vad det nu kan vara in till mitt rum igen. Det ska jag underhålla mig med närmsta minuterna. Säger godnatt nu iallafall. Sov gott!
J.
Kommentarer
Postat av: J....

Flytta till Örsa då?:P... ovanligt att du sover?

2009-02-22 @ 22:38:10
Postat av: Janina.

Sv: Nja, jag tror jag skippar den va.

Ja, det händer aldrig :)

2009-02-22 @ 22:44:51
URL: http://assomjau.blogg.se/
Postat av: J....

vadårå örsa som e så stort å händer as mycke:P:)

2009-02-23 @ 18:00:59

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback