I wish you could hold me in your arms tonight.


Datum: 2009-02-17 Tid: 22:54:26


Ännu en dag är över och jag är sjukt trött. Har precis legat och pluggat i si så där en timme men nu är jag back on track här på bloggen istället. Dagen har spenderats med Elin. Vi vaknade runt 12, och efter några timmar var vi påklädda och var på väg ut mot bresse. Tog väl ungefär 3 timmar för oss att gå ut dit, springa runt lite på isen och sen vara tillbaka inne i stan. Riktigt mysigt var det iallafall, och en hel del bilder blev det också. Folk som åkte förbi i bil, eller de få personer som vi mötte till fots lär ju trott att vi var galna där vi gick och sjöng melodifestival låtar som om det inte fanns någon morgondag. Himla roligt var det, även fast jag var nära på att förfrysa mina ben där ett tag. Men jag klarade att komma levande hem, och tur är väl det. (Y)

Nu ska jag se på andra avenyn och sen sova. Förhoppningsvis. Imorgon får jag se vad som väntar, trodde jag hade planer, men förmodligen inte, så we'll see. Fler bilder från idag kommer upp imorgon. Sängen kallar så dags att kila. Sleep tight.
J.
Kommentarer
Postat av: jehhhh

"men förmodligen inte"



vadå skuldkäslor? ;0

2009-02-17 @ 23:33:58
Postat av: Janina.

Sv: ... Förstår inte vad du pratar om (A)

2009-02-17 @ 23:38:36
URL: http://assomjau.blogg.se/
Postat av: jehhhh

som en kniv i ryggen J-dude

2009-02-17 @ 23:42:42
Postat av: Janina.

Sv: Puss! :)

2009-02-17 @ 23:48:11
URL: http://assomjau.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback