Jag har lurat mig själv för många gånger nu.


Datum: 2009-02-23 Tid: 12:58:59



Yo! Sitter i datasalen med min min trogne skolkamrat Johanna som lixom mig plågat sig ur sängen imorse för att ta sig genom snöstorm till skolan. Sedan lidit en hel dag tillsammans med mig då vi egentligen skulle kunna sovit. Okej, en smula överdrivet kanske, men det var ju faktiskt så det kändes...
Just nu jobbar vi med "Hitler's" hemska svenska uppgifter, som egentligen inte har någonting med svenska att göra. Hur jobbigt är inte det lixom? Galet jobbigt, om jag får säga det själv. 
Ikväll blir det iallafall träning, hur det nu ska gå har jag ingen aning om. Med mina klumpar till vader så ser det inte så jätte ljust ut. Jag får hoppas på det bästa helt enkelt...
Förresten så har vi planerat att gå på Håkan Hellström i helgen. Hur det blir det det är ännu ett mysterium. Höhö.
See yah later!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback