you can stand under my umbrella


Datum: 2009-08-03 Tid: 23:07:32


(en galen kväll i hummelsta för länge sen)


En riktigt lyckad måndag måste jag medge.. och mycket tack vare Linda.
Runt 2 tiden mötte jag uppe henne vid bussen och vi promenerade ner mot hamnen, med stopp för att inhandla Ben&Jerrys och choklad. Satt oss sen på en brygga i flera timmar och pratade om allt möjligt. När mamma kom och hämtade hunden så gick vi upp på stan och köpte slush och sen hittade vi oss en annan bänk där vi satt och snackade ännu mer. Och under dagen så hann vi med att sitta och häcka på två bänkar till innan vi gick hem till mig.
Var hur roligt som helst att träffa Linda igen eftersom jag knappt minns sist vi sågs bara vi två. Hade hur mycket som helst att prata om och det visade sig att vi hade liknande problem med saker och ting, så det var skönt att kunna prata med någon som förstod exakt hur jag kände.
Vi brukade umgås rätt mycket förut hon och jag, då det inte gick en dag utan att vi ringde varann eller träffades, så det är alltid roligt att ses igen och prata gamla minnen. När vi var här hemma satt vi och kollade på en massa bilder från 2006 och framåt och det var hur roligt som helst att se.

Det var väl ungefär hur min dag såg ut och nu ikväll blir det film. Hitta Nemo tror jag det blir.
Later.
J.

Kommentarer
Postat av: Linda

Blev en riktigt lyckad dag nassist :D

Och de får vi göra om! Snart! (: <3<3<3

2009-08-04 @ 00:21:21
URL: http://lindaeeriksson.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback