sommarn snurrar fort


Datum: 2009-08-17 Tid: 23:23:53



Jag är hemma. Har 0 lust till att uppdatera bloggen, men tänkte göra ett försök ändå.

Göteborg var super! ..Norrbotten också. Fast på helt olika sätt.
Imorgon börjar hela Enköping skolan.. Fast själv har jag 1 vecka kvar. Bara jag som tycker att sommaren har gått alldeles för fort eller? Känns som om det var igår då jag och vännerna lämnade västerledsskyrkan med tårfyllda ögon. Eller.. Kanske inte igår. Men iallafall inte två månader sen, vilket det ju faktiskt var.

Veckan ser ut att bli lugn. I stort sett alla jag känner har börjat skolan eller jobbet, så känns som att sängen kommer bli rätt välanvänd på dagarna. Känner att jag måste sova ut ordentligt nu innan skolan sätter igång.
Jag blir förresten inte ensam iallafall. Från Enköping alltså, i klassen jag ska gå i. Fick precis reda på att en annan kom in som reserv, och det är jag himla glad över kan jag lova. Nu har ju nervositeten faktiskt minskat en hel del.

På fredag gott folk - Då är det dags.
Någon gång efter klockan 12 kommer jag lämna Vårfrugatan 11 med första tatueringen.
Tror ni jag är taggad på det eller?
.. Svar ja.

Nu är jag trött - och att krypa ner under massa täcken och se film lockar rätt mycket.
Mer från mig imorgon.
Sleep tight.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback