Leave your doubts behind.


Datum: 2009-04-28 Tid: 19:47:58


Okej..
Nu är det så att jag inte kommit nånstans med den där nya designen jag pratade om tidigare, och därför har jag ingen som helst lust till att skriva längre. Inte nog med det så tar skolan upp i stort sett hela min fritid, så det finns knappt någon tid till att skriva heller... Därför har jag alltså inte skrivit på ett tag.

När jag tänker efter så har ni ju faktiskt inte missat så mycket. Förra veckan bestod av en massa plugg, och när jag inte pluggade så sov jag så mycket jag kunde. Börjar bli rätt hårt i skolan nu mot slutet, men å andra sidan så är det ju bara en månad kvar, så jag står nog ut.
Helgen spenderade jag till största delen i Västerås. I fredags åkte jag dit med Elin och Mamma, som förövrigt bjöd på middag och Bio. Jag köpte lite nya kläder, vilket var väl behövligt och så åt vi på "Spicy Hot" en thailändsk restaurang. Vid 7-tiden drog vi oss mot SF och kikade på filmen "17 again", och den var bra, men gud vad jag skämdes för deras skull. Det gjorde nästan ont i mig så pinsamma dom var i många delar av filmen, haha....  men den var helt klart värd att se ändå, och jag ljuger ju om jag säger att zac inte är sjukt snygg. Mysig kväll iallafall!
Lördagen spenderade jag i Västerås igen. Jag och Elin åkte dit någon gång på förmiddagen, och jag köpte mig lite mer kläder. Vi stötte på Sköldsen på stan också, så vi fick äran att hjälpa Johanna att välja ett par byxor.
En timme innan vi tog tåget hem satt vi oss i parken vid stationen och planerade lite inför sommaren. Helt okej om ni frågar mig!
Söndagen spenderade jag (inte helt oväntat) hemma. Som vanligt fann jag ingen som helst ork till att göra någonting, så sängen var det som lockade mest (vilket den brukar göra i stort sett varje söndag).

Annars då...
Det är bara någon månad kvar till sommarlov, och det har jag absolut ingenting emot ska ni veta. Snart är alla Nationella klara och då väntar bara sköna dagar fram tills skolavslutningen. Jag kan inte riktigt fatta att det snart är dags att lämna västerleden. Det känns som om jag precis börjat 7an och att jag har minst 2 år framför mig... Rätt sjukt om jag får säga det själv. Men... det är rätt bra ändå. Jag menar, om jag nu hade varit tvungen att göra om de två senaste åren vet jag nog inte vad jag skulle göra, så ärligt talat.. jag vill nog inget hellre än att sluta 9an.
Fast.. Innan det så väntar ju Cabaré, Bal, Klassresa, Spexfoto, och en massa annat, så de närmaste veckorna ser ut att bli rätt okej ändå.
Dessutom så fyller jag ju år på tisdag, vilket innebär en massa pengar, och det är rätt passande, då en massa annat skoj är inplanerat de kommande veckorna, men mer om det när det kommer.

Nu hade jag faktiskt tänkt att plugga lite Samhällskunskap innan Andra Avenyn börjar. Får se om jag kanske slänger upp någon låt eller så också, det lämnar vi åt ödet än så länge (eller något....).
Förresten, jag ska försöka bli bättre på bloggen, det lovar jag, jag gör mitt bästa.
See yah!
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

15 maj dududu pekar med fingrarna :D ohlaaaala

2009-04-28 @ 22:04:15
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: julia

ojsan din galning, vilket långt inlägg :O

och tack vare det orkade jag bara läsa dom första raderna :(

puss och kram heffaklumpen eller nått sånt :D<3

2009-04-29 @ 21:02:35
URL: http://twinstwo.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback