That's just the way we roll.


Datum: 2009-04-03 Tid: 16:20:54

(Jadå, "Five times august" är ju rätt snygg. Det gillar vi!)

Det är super fint väder ute! Och vad gör jag? Jo jag sitter inne i mjukiskläder och har världens huvudvärk. Med andra ord så är det rätt synd om mig. Våren är iallafall här och trots att jag inte har chansen att njuta av solskenet så är jag glad ändå!

Så vad är planerna inför kvällen då gott folk?
Någon som ska fira att det äntligen är lov? Kära sköna efterlängtade lov.. Äntligen är du här!
Jadå, jag är ganska glad för det. Va? Märks det? Förstår inte varför.. EHE :)

Visst jag kanske är sjuk.. Men här ska det allt firas! Jag ska be mamma köpa något gott och kanske hyra någon mysig rulle så att jag kan ta mina täcken och bänka mig framför tv'n tillsammans med familjen hela kvällen. Ärligt talat, det lockar mer än något annat ikväll, så jag klagar inte. Verkligen inte! :D

Dags att vara social nu, och så måste jag leta rätt på mina tofflor.. Blev himla kallt här inne helt plötsligt.
Puss på stjärten!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback