I've got my sight set on you.


Datum: 2008-09-26 Tid: 17:56:40

Nu sitter jag här med min tredje kopp te för idag, tror jag har börjat bilda något slags beroende om jag ska vara ärlig. Det har blivit flera koppar te per dag senaste veckan. Om jag känner mig själv rätt så kan jag nog lova att det blir minst 1 eller 2 koppar till under kvällen.

Har inte gjort så mycket idag, mest tagit det lugnt (igen) faktiskt. Var ner på stan med Elin några timmar när hon skulle klippa sig. Vi gick runt och letade näst intill förgäves efter någonting att ha på sig imorgon i de få butiker vi har här i Enköping. Till slut tappade jag helt enkelt orken, så det fick bli en svart basic tröja från JC. Tror jag tar den, mina mörkblå Wrangler jeans, någon sjal och skinnjackan imorgon. Vilka skor jag ska ha har jag inte bestämt än, men det lutar mot att jag tar uggsen, eftersom vi ska stå och gå mycket känns det smartast med ett par bekväma skor. Och vilka skor är bekväma om inte ett par uggs lixom?

Får se vad som händer ikväll. Planerna med FJMN blev inte av, och ska jag vara ärlig så blir jag inte det minsta förvånad. Så här blir det i stort sett alltid när vi ska ses. Menmen, det är bara att ta det någon annan dag istället! :)
Jag har egentligen match om någon timme, men jag tror att jag börjar bli förkyld. Jag har verkligen jätte ont i halsen!
Får se om jag orkar göra någonting alls ikväll, eller om det bara blir en hemma kväll till. Jag somnade 4 imorse och vaknade 5 timmar senare, så jag är ju inte sådär jätte pigg om jag får säga det själv. Det är verkligen underbart väder ute, så jag funderar faktiskt på att ta en promenad senare. Då får jag ju samtidigt en chans att rensa tankarna lite. Men hur det blir med det återstår att se.

Ca 12.30 imorgon bär det av mot stockholm, fryshuset och självaste Jason Mraz. Jag längtar så mycket att det pirrar i magen, jag kan knappt sitta still. Det känns som om det var igår när jag skrev ett inlägg med rubriken "41 dagar kvar", men det har redan gått 40 dagar, och nu är det bara några timmar kvar! Åh..... JAG VILL ÅKA NU! NU! NU! NU!!!!!!! (A)

Aja. Middags-dags nu. Det blir hemgjord kycklingsallad. Mums.

J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback