Övertrött & Coca Cola.


Datum: 2008-09-18 Tid: 22:26:05

Tjenamors. Precis suttit bänkad framför tv'n och sett idol. Är det bara jag som tycker att det är tråkigt nu när själva auditions är över? Det är lixom höjdpunkten på hela programmet, enligt mig då.
Förra året gav jag lixom upp att titta när alla uttagningar var slut, jag menar, det är bara roligt om det är nån man verkligen verkligen tycker om som är med. Och eftersom jag antar att Måns Zelmerlöw inte kommer vara med igen så finner jag ingen mening med att kolla. Finns annat jag hellre lägger ner tid på. ;)

Haha oj vad det här inlägget tog långt tid att skriva. Jag började skriva direkt efter Idol, och nu är klockan snart 22. Haha. Jag slår snart rekord i seghet tror jag, eller vad säger ni? Oj oj, det här ser inte ljust ut. Höhö.
ÄNTLIGEN FREDAG IMORGON, OCH JAG KLAGAR INTE!
Till den person som kom på helgen.. JAG ÄLSKAR DIG! :D

 

HAHAHA :'D Jag tror ingen har missat den här grabben. Han var så sjukt klockren, jag sitter seriöst och skrattar för mig själv just nu. Och slutet, "jag är killen med stil... den coola killen" ÅH :'D Det här gjorde min kväll iförrgår och idag. Det roligaste är nog att han är helt seriös. Det här var lätt höjdpunkten i Idol 2008, utan tvekan! ;)

Men nej gott folk, nu måste jag plugga SO inför imorgon och sen gå igenom lite inför Matteprov imorn. Sen kallar sängen. Ska bli så himla skönt att krypa ner under täcket och mysa, även fast lite sällskap inte skulle skada. Imorgon är det som sagt Matte prov som gäller, är skapligt nervös kan jag lova, matte är inte min starka sida, var ren tur att jag lyckades få vg i förra årets slutbetyg. I år kommer jag göra verkligen allt för att kunna behålla det också. Men hur som helst, wish me luck. Godnatt. PUSS!

J.
Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, han är så jävla skön! xD

2008-09-20 @ 18:25:13
URL: http://jenniferhellberg.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback