Someday we gonna dance with those lions.


Datum: 2008-09-21 Tid: 21:29:02

Oj vad den här dagen har gått fort. Det känns som om jag precis vaknade. Trots det har jag hunnit med en hel del.
Först match mot Vaksala, gick väl inge vidare, vi förlorade med 1-0. Finns inte så mycket att säga om det egentligen, vi hittade aldrig något spel, och dom fick in ett tur mål på en hörna, så lite nere är jag ju över förlusten med tanke på att fanna nu vinner serien och vi flyttas ner en bit på tabellen istället för att ta hem en vinst eller andra plats. Känns lite surt.
Men men, there's more to life.
Hann knappt mer än hem innan jag åkte tillbaka till idrottshuset igen (okej, jag hann ju duscha och fixa mig lite snabbt iofs). Den här gången för att se handboll. Jag har aldrig riktigt förstått mig på den sporten, så kan ju inte påstå att det var höjdpunkten på min helg precis, men det dög. Haha.
Har hunnit med att se halva "Never Back Down" sen jag kom hem, och säsongspremiären på "Andra Avenyn" också. Äntligen, äntligen, äntligen är det tillbaka. Åh, PUSS på det. :)
Vart dock lite besviken att Angelica har dött. Kan ju erkänna att det faktiskt kom några tårar när jag fick veta det.

Jag har fått någon inflammation i min hand tror jag, eller ja, min mor tror det iallafall. Det gör verkligen jätte ont. Från början gjorde det bara ont i tummen, men nu har det börja kännas i hela handen och lite när längs handleden också. Det värsta är att om det är en sån inflammation som hon gör så finns det inte så mycket att göra åt det, mer än att vila handen. Problemet med det är ju då att jag är så högerhänt som man kan bli, och eftersom det är höger han jag har ont i så vet jag inte hur jag ska göra i skolan i veckan. Jag kan ju antingen försöka skriva med höger så gott det går och försöka att inte tänka på smärtan, eller så får jag väl lov att skriva med vänster, men då finns risken att ingen, verkligen ingen, kommer att kunna läsa vad det står - inte ens jag. Och det är väl inte sådär jätte smart, med tanke på att det mesta vi skriver i skolan kommer att komma på något prov eller förhör någon gång, och då är det ju en fördel om det går att läsa. Åh, tyck synd om mig! :(

Nej nu hade jag faktiskt tänkt att försöka pussla ihop ett kollage åt min mamma, med bilder på mig och mina syskon. Eftersom jag nu är sån snäll dotter så tänkte jag faktiskt hjälpa henne med det, så hon har några bilder på oss på sitt kontor.

Blir antagligen inget mer inlägg ikväll. Så godnatt från mig, hoppas veckan som väntar blir bra för er. Själv går jag ju bara i skolan 2 och en halv dag. Sen äre helg från torsdag - söndag, så jag klagar ju inte. (A) höhö.
Har lite planer för (lång)helgen, återkommer väl med det nån dag,sen får vi se vilka av planerna som blir av också. Men hur som helst. Godnatt (igen). PUSS :*



J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback