Update från skolan.


Datum: 2008-09-03 Tid: 10:29:30

Nu sitter jag i studion i skolan. Har egentligen håla, men vi får inte vara ute i uppehållsrummet, satt nu är vi fast här. Polisen är här, men ska nog inte säga varför, inte här på bloggen iaf. Känns inte sjysst mot personen det handlar om. Lärarna har ringt polisen, men ska jag vara ärlig fattar jag faktiskt inte varför. Tror ingen fattar varför. Fattar heller inte varför vi inte får vara i uppehållsrummet, ingen elev gör det, ingen är rädd. Bara lärarna. Det blir jag fett irriterad på det. Åh herregud. Västerleden, fyfan asså :s xD

Hur som helst, har håla i 40 min till, ska väl sitta och häcka med julia och johanna. Slutar 16 idag, det känns som om det är en evighet kvar. Åh :( Jag ska hur som helst hem och sova när jag väl slutar, sen äre träning ikväll. Blir nog nåt inlägg ikväll. Och jag ska försöka lägga in förra veckans favorit också. :)

J.

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Svar: Jo det har du ju iofs rätt i. Har V-rås några bra media skolor då?

2008-09-03 @ 10:43:52
URL: http://snaadrsn.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback