3 koppar kaffe + 1 jublande publik.


Datum: 2008-09-28 Tid: 19:37:49

Jag har bara sovit 3 timmar inatt, och nu har jag varit vaken sen 7 imorse. Gissa om jag är trött? 

Idag släpade Elin med mig till Västerås för att se på E.M.D. Jag kan ju inte precis påstå att jag var speciellt intresserad av att se dom så jag fick bli hennes fotograf istället. 169 bilder blev det, och jag skojar inte när jag säger att mer än hälften av dom är på bara Danny. Haha, men allt för Elin. Det blev trots allt en riktigt mysig dag, då Thriffa gjorde oss sällskap.  
Snyggast idag var nog ändå en av scenarbeterna. As het. Haha! :)

Ikväll hade jag tänkt att hinna med lite plugg. Jag har NO-prov på tisdag, så jag har en del att lära mig. Usch. Lid med mej, tack!

Nu ska jag lyssna på Ingrid Michaelson som var förband igår. Hon är verkligen grymt bra. Speciellt låten "The way I am". Blir nog en del Jason Mraz låtar också, och en kopp te tror jag, i min nya Jason Mraz mugg. Haha! :)

J.
Kommentarer
Postat av: Elin

sweet du är !



DANNY FOR LIFE! (L)(L)

2008-09-28 @ 19:39:59
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback