Steady feet, don't fail me now.


Datum: 2008-09-01 Tid: 22:03:13

Nu är jag hemma igen, vilket jag iofs har vart i en halvtimme. Tänkte att jag skulle få upp ett inlägg nu innan jag går och lägger mig. Det var inte så mycket folk på Enavallen trots allt, men vi fick ju en del att göra ändå. Finns väl inte så mycket att säga, men Boba var på g iaf, kanske lite för mycket på g. Träffade Jossy också, vilket jag knappt gjort alls den senaste månaden, så det var trevligt. Nu hade jag tänkt att träna lite på en roddmaskin jag fått av Mamma's kille. Ska väl antagligen se om det finns något roligt på TV också. Kom på att jag måste skriva klart min svenska uppsats nu, som jag bara har lyckas skjuta upp mer och mer. Men eftersom den ska vara inlämnad imorgon så har jag inte så mycket val. Efter så blir det nog raka vägen i säng, jag är sjukt trött efter dagen, och måste vara hyfsat utvilad imorgon också. Kanske slänger upp en dagens låt om ett tag, och förra veckans favorit kommer troligtvis imorgon. Men hur som helst.. Godnatt! :)

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback