Lördag, lördag, lördag.


Datum: 2008-09-06 Tid: 17:39:30

Shulululu.
Blev lite dåligt med uppdatering igår, men hade ingen lust eller ork till att ens starta datan. Blev tidigt igår iaf. Gick och la mig runt 23 tror jag, med tanke på att jag hade samling halv 10 imorse.
Matchen idag mot GUSK vann vi iaf med 4-0. Tänkte att jag skulle lägga upp bilderna nån dag framöver (Lovar dock inte).

Ikväll bär det av till Hummelsta för att spendera natten hos Linda. Var riktigt länge sen sist, så det är efterlängtat. Kameran ska med, så det blir säkert en hel del bilder under kvällen. Skulle egentligen träffat en kompis idag som jag inte träffat på år och dar (känns det som), men med tanke på att människan inte har comviq och jag inte har pengar på mobilen så är det nästan omöjligt att få tag på honom. Får helt enkelt ta det nån annan dag istället.

Imorgon är det match med Damernas B-lag, men som det lät på Ramstedt så blir det nästan bara vi 93or och några 94or. Jag ska stå i alla fall, får hoppas på att det går bättre än sist. Men det gör det säkert.
Hade tänkt att hinna med att städa lite imorgon också, men får se hur det blir med det.

I veckan händer väl inte så mycket speciellt, blir mest träning, skola, folket osv. Syv kommer och pratar med oss på fredag inför gymnasieval. Det ser jag fram emot. Annars ska jag väl försöka komma ihåg att boka tid på Tottes för klippning och blekning.

Nej nu ska jag faktiskt gå och göra mig i ordning, så jag hinner med en hyfsat tidig buss iaf. Kommer hem imorgon, då blir det garanterat nåt inlägg. Ha en trevlig kväll. :)

J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback