I got my rock moves and I don't want you tonight.


Datum: 2008-09-02 Tid: 15:59:58

Tjenare.
Riktigt seg dag idag, men har försökt göra mitt bästa ändå. Kunde knappt gå upp från sängen imorse. Blev väckt vid halv 7 första gången, men mina ögonlock vägde ton och kroppen värkte, så jag somnade om minst 5 ggr. Till slut var det bara att tvinga sig upp, hur trött jag än var. Orken till att fixa sig osv fanns inte, så det fick bli mjukisbyxor och en stor hoodtröja idag, skönt! :)

Har väl inte hänt så mycket idag, blev klar med svenskan iaf, så nu är den inlämnad. Nu ska jag bara plugga Engelska till torsdag och Geografi till på fredag, så är denna veckans plugg klart och helgen närmar sig. Det ser jag fram emot kan jag lova!

Om nån timme ska jag spela badminton med Elin och familjen, kommer nog bli roligare än det låter. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, blir nog ganska tidigt om jag känner mig själv rätt. Kanske tar en halvtimme på roddmaskinen om jag orkar senare, det visar sig.

Men nej, nu kan jag knappt hålla ögonen öppna längre, så trött är jag. Ska se om det är nåt bra på TV och sova en stund. Godnatt :)

J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback