Dagens låt; 2/9


Datum: 2008-09-02 Tid: 22:11:15


Red Hot Chili Peppers - Scar tissue

Höll nästan på att glömma dagens låt, vilket kanske inte skulle ha varit första gången men. Låten är grymt skön, som de flesta av RHCP's iofs är. Passar utmärkt till humöret jag är på just nu. Jag har inte sagt det förut, men man kan märka ganska snabbt på vilket humör jag är på genom att lyssna vilken musik jag lyssnar på. Är den lugn är jag oftast trött, sur, ledsen osv, men mycket hänger ju också på texten i låten. Det är inte ofta jag lyssnar på up-tempo (stavning?) låtar när jag är nere och tvärtom. Jag är iofs inte nere just nu, men trött är jag, och det är ju nästan samma iallafall. Texten till låten är lite speciell, men underbar. Mer finns det inte att sägga. Lyssna & Njut, helt enkelt!
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback