Let's do something crazy


Datum: 2008-10-29 Tid: 21:56:46

Hej.
Sitter hos Elin och muppar, kom precis hit. Har ingen lust att skriva här, så det blir inte så mycket..
Hm.. Haha, jag vet ärligt inte vad jag ska skriva.
Men nu iallafall.. Nu sitter jag och lyssnar på när Julia, Johanna, Klara och Nathalie spelar in massa röstklipp åt mig på msn. Haha. Väääldigt underhållande kan jag lova.
Väntar på att Greys anatomy ska sluta, så att Elin ska bli lite social, för just nu så är hon helt okontaktbar.. Haha :o
Imorgon bär det av till Stockholm vid 9-tiden, kommer väl hem på kvällen nån gång. Får se om jag tränar imorn igen, det visar sig. Men godnatt från mig iallafall. Sov gott, hihi.

J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback