I can't help you find yourself.


Datum: 2008-11-24 Tid: 17:24:14

Det snöar verkligen jätte mycket nu. Riktigt vinter är det! Får hoppas att det håller sig till jul bara :)

Jag somnade inte speciellt tidigt igår ändå, även fast jag lovat mig själv att göra det. Runt 1-tiden kom jag på att det kanske var läge att gå och lägga sig, och sen somnade jag inte förrän runt halv 2-2 eftersom jag låg och pluggade hk.
Sov alltså ungefär 4 timmar inatt, men ändå har jag inte varit ett dugg trött idag. Det är ju bra det iallafall.

Har inget speciellt att skriva här egentligen, mer än att vi hade quasimodo (han ringaren i nottredam) i NO idag. Sämsta läraren jag nånsin haft tror jag. Jag förstod inte ett enda ord av vad han pratade om, men det kan nog bero på att han hade 10 sekunders uppehåll och ca 5 "eeeh" mellan varje ord. Haha.

Nu ska jag ta och dricka lite te och plugga hk. Träningen är inställd idag pga vädret så blir nog plugg och mys hela kvällen. Puss!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback