don't waste your breath


Datum: 2008-06-24 Tid: 14:41:51

känns som att det är dags för ett nytt inlägg.. var ju några dagar sen sist.
har dock inte hänt så mycket speciellt. har umgåtts med folket, tränat lite osv.
ska nog erkänna att jag sovit en hel del också. inte konstigt att sommarlovet gått så snabbt, jag har sovit bort största delen. onödigt? kanske. men grymt skönt.

med brist på intressanta saker att skriva kan jag ju dra upp en snabbgenomgång av dagarna som gått, för er som nu har orken att läsa det här.

lördag 21/6: vaknade upp hos jossan, kan ju inte säga att jag mådde sådär jättebra, men för att åka hem och sova spelade det inte så stor roll. på kvällen träffade jag f. en stund. mysigt, mysigt.

söndag 22/6: blev väckt runt 10.. :o ni hör ju själv hur det låter. mamma, anders och bror skulle dra med mig till västerås för att vi skulle umgås. blev bättre än väntat. hittade en t-shirt, en sjal, två linnen och ett par örhängen. så var inte så farligt att åka med ändå. plus att jag fick umgås med timmy(storebror), vilket inte händer allt för ofta. 
på kvällen kom linda, vi gick ut en sväng med frida och josefin och mötte emmy och moa (som vart i enköping ett tag). det var trevligt. satt i frida-parken ett tag och snackade osv, innan jag, linda, jossy och frida drog iväg till enavallen. satt där på läktaren, häckade och snackade om allt och inget. tiden tickade iväg och jag och linda åkte hem till mig och såg på film. "black christmas", rekomenderas till er som gillar skräck. 

måndag 23/6: vaknade upp runt halv 11. och den här gången blev jag inte väckt, men det var ju någon som låg bredvid mig och tog upp största delen av sängen. linda, du råkar inte veta vad jag pratar om kanske? ;)
satt mig vid tvn ett tag och lät fisusL, sova, snälla som jag är.
När hon väl vaknat åt vi frukost, köpte kakao på rimi (ekologisk sådan), och sen satt vi igång med att baka kladdkaka.
L åkte vid 4-tiden och jag satt här och häckade tills det var dags för träning. Gick oväntat bra, eller om man jämför med de senaste träningarna innan det så, annars var det inte bra. Men nu måste jag (och resten av laget) börja tagga upp till i helgen. Vinst som gällar nu tjejer!

Det är väl ungefär vad som hänt. Har inte tagit med alla detaljer osv, men då hade jag fått sitta här ett bra tag och skriva. Så vi skippar det va. Istället kan jag passa på att berätta att jag saknar min Puls och Juha väldigt mycket. Därav bilden nedanför.


Idag är det grillning med folket som gäller. ska investera i en sak också tsm med tjejerna. så det blir säkert bra. natten kommer antagligen spenderas hos Linda.
men nu ska jag ta och slita mig från datan och städa upp i rummet.. (igen)

Hare bra, för det ska ja!
puss :*
Kommentarer
Postat av: Elin

du janina, du glömde säga att vi hade ihjäl en gädda ? (i) :D

2008-06-24 @ 20:04:28
Postat av: puls&juha

och vi saknar VÅRAN heffaklmup :( <3

2008-06-29 @ 17:47:42

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback