det var en fredagkväll (8)


Datum: 2008-06-22 Tid: 23:16:27

                   

midsommar vart klockrent!

vädret var ingen höjdare från början, men det ordnade sig ju med tiden.
jag och linette kom till pussy (med andra ord josefin) runt 6.
grillningen var i full gång och jag och limutten hängde på med vårt krubb.

kvällen bestod av skratt, studsmattehoppande, massa prat, kubb, bords-skurande osvosv, kan fortsätta länge till.
vissa var väl en aning "roligare" än vad andra var, frida vet ju vad jag pratar om. eller hur?
vi försökte förtvivlat att fixa ihop två personer, men fegisarna var sjukt envisa.. och det var inte okej. men det blev ganska bra till slut.
efter några glas mjölk lyckades en av oss förstöra en vattenpipa, *host* markan *host*. höhö. en varm applåd för det.
när natten närmade sig åkte jesper och linette hem, tråkmånsarna där :(
vi andra fortsatte midsommar firandet. uppe på josefins rum gjorde jag en makover på viktor. han fick röda naglar, jossans beiga (stavning?) kofta, och en guldig sjal. haha, snyggt (Y)

till slut gav vi upp firandet och bestämde oss för att sova, eller iaf, lägga oss ner. josefin, frida och madde dissade oss andra och sov uppe i jossys rum, medans jag, linda, viktor och markan stannade kvar i tältet.
kunde inte sova alls, vakande flera gånger av antingen, vinden, fåglarna, kossorna, eller den hårda marken. det var seriöst hur kallt som helst, och ändå sov jag i långbyxor, vinterjacka, raggsockor och sovsäck. och det är slutet av juni (?).
usch för svensk sommar.



det var väl allt om kvällen/natten. tack till er som var med och gjorde kvällen perfekt. det lär göras om.

nu ska jag och linda se på skräckfilm, och nånting säger mig att det antagligen blir kladdkakebakande inatt. mums :*

hare bra för de ska ja'
puss :*

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback