crashed into a million faces


Datum: 2008-07-02 Tid: 20:40:15

är riktigt trött på exakt allt och alla just nu. har inte ork till någonting, och den här dagen har gått allmänt segt.
vaknade, fixade mig och efter ett tag drog linda. skulle egentligen vart med elin och julia, men fanns ingen ork till det. så stannade hemma.
har gjort absolut ingenting, suttit här och degat typ. sen legat och kollat på massa random program på tv.
enda gången jag träffat på folk som inte vart familjen var när jag var med mamma och handlade en snabbis.
ikväll blir det som resten av dagen bara chill. har fortfarande ingen ork till nåt, min hjärna är helt borta.
jag längtar till lördag eller söndag för att äntligen få svar på alla frågor.
tills dess antar jag att dagarna kommer se ut ungefär som denna. eller försöker väl gå ut och träffa folket ändå. även fast jag inte är så sugen på det. men det är nog bara bra att komma ut just nu.

 bild: från vinter-07

hur som helst.. nu ska jag sätta på en film och lägga mig i sängen. imorgon ska jag och tjejerna till koffsan om det blir som planerat. och om det finns nån ork till det imorn vill säga.

hare bra, för de ska ja
puss :*

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback