I'm not waitin' around for a man to save me.


Datum: 2008-12-01 Tid: 20:37:43


Hellu.
Äntligen kväll. Det kändes som om den här dagen aldrig skulle ta slut.
Fick reda på att vi tydligen har prov på onsdag på något jag inte kan nånting av, så imorn blir det plugg för fulla muggar.
Har väl inte hänt så mycket speciellt idag, så har faktiskt ingenting att skriva. Är sjukt nervös för luciaträningen imorn, då vi solister tydligen ska sjunga själva. Åh herregud. Wish me luck någon, för jag lovar att det kommer behövas.

Men nej, nu hade jag faktiskt tänkt att gå och lägga mig. Jag är så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna och min fantasi är så dålig som aldrig förut just nu (= ingenting att skriva på bloggen). Får se om jag är piggare imorgon, om jag ens skriver någonting alls då, beror på hur lätt provet är.
Men sängen kallar, och det kanske blir en kopp te innan. Godnatt!
J.
Kommentarer
Postat av: Thriffa

haha ännu roligare du ska få sjunga med mig också kära du :).. Lycka till och säg inte tack det ger otur ;)

2008-12-01 @ 22:07:22
URL: http://thriffaaa.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback