Hemma igen.


Datum: 2008-08-14 Tid: 01:59:26



Nu är jag tillbaka. Det var jag ju iofs igår också, men det var inte orken till att skriva dock. Idag fick jag till min förvåning reda på att jag har en läsare på min blogg iaf, och du vet väl antagligen vem du är :) Om du som läser det här inte är den personen så kan du ju ta och kommentera någon gång, så jag vet att du existerar. Då kanske lusten till att uppdatera oftare växer, och därmed blir inläggen säkert roligare, osv. Så, kommentera!

Finns inte så mycket att säga om veckan i norr mer än att den vart rolig, som alltid med Elin iofs. Tänkte att jag skulle ta och bjuda på bilder senare, men tills dess får ni titta in på min bilddagbok, som jag planerat att börja använda flitigt igen.

Nu är det bara några dagar kvar tills skolan börjar, och det med blandade känslor. Ska bli kul att spendera året tillsammans med skölds och jag ser ju fram emot lucia, spexfoto, cabaré osv. Men när jag sen tänker på tidiga mornar, läxor, prov, nationella prov, gymnasieval, och ja, jag kan nästan fortsätta hur länge som helst, då blir det inte speciellt positivt längre. Men ett år kvar sen gymnasium, så det går nog hyfsat bra ändå. Får försöka se de bra sakerna här i livet.
Haha. Märkte själv där hur jag lät som en tant 40+, eller med andra ord min käre mor.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen(gästsängen dock, eftersom mitt rum är väldigt ostädat). Imorgon bär det av till bror min i Västerås runt ett. Hela tjocka släkten, eller iallafall familjen ska dit och.. umgås(?), om jag förstått det rätt. Ska försöka hinna med att träffa Linda en stund imorgon också, om det blir som planerat, det hoppas jag på.
Men nej gott folk, John Blund väntar. Godnatt!

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback